header

Provoz od 28.10.2020

PROVOZ PRO VEŘEJNOST od 28.10.2020

MEBYS Trutnov s.r.o.

S platností od výše uvedeného data jsou stanoveny úřední hodiny až do odvolání následovně:

PONDĚLÍ a STŘEDA– od 8,00 – 10,00 hodin a 14,00 – 17,00 hodin

V OSTATNÍ DNY PRACUJÍ ZAMĚSTNANCI Z DOMOVA (tzv. „HOME OFFICE“) A  KOMUNIKACE JE MOŽNÁ POUZE ELEKTRONICKY

ŽÁDÁME KLIENTY:

  • Aby primárně komunikovali elektronicky (e-mail, datová schránka ID: dp6mcwg, www.mebys.cz ), prostřednicvím poštovních služeb

 

  • Aby zvážili, zda je nutné navštívít naše pracoviště osobně a okamžitě. Zaměstnanci jsou připraveni konzultovat s lidmi jednotlivé požadavky na dálku a najít jiná vhodná řešení, bez negativních dopadů

 

  • Dále je možné vhodit do poštovní schránky dokumenty, které je třeba předat ke zpracování. Schránka je umístěna v rohu ve vstupním vestibulu Horská 5

 

  • Provoz pokladny – opět apelujeme, zda je nutné řešit úhrady či výplaty okamžitě, zvažte bezhotovostní převody

V PŘÍPADĚ OSOBNÍ NÁVŠTĚVY JE NUTNÉ DODRŽET

VŠECHNA HYGIENICKÁ OPATŘENÍ!

ROZESTUPY NEJMÉŇĚ 2 METRY, DEZINFEKCE RUKOU, ZAKRYTÍ DÝCHACÍCH CEST

 

DĚKUJEME ZA POCHOPENÍZa MEBYS Trutnov s.r.o, Ing. Petr Gaisler – jednatel společnosti, Trutnov 27.10.2020

Provoz od 28.10.2020.pdf