Provoz od 28.10.2020
PROVOZ PRO VEŘEJNOST od 28.10.2020
MEBYS Trutnov s.r.o.
S platností od výše uvedeného data jsou stanoveny úřední hodiny až do odvolání následovně:
PONDĚLÍ a STŘEDA– od 8,00 – 10,00 hodin a 14,00 – 17,00 hodin
V OSTATNÍ DNY PRACUJÍ ZAMĚSTNANCI Z DOMOVA (tzv. „HOME OFFICE“) A KOMUNIKACE JE MOŽNÁ POUZE ELEKTRONICKY
ŽÁDÁME KLIENTY:
- Aby primárně komunikovali elektronicky (e-mail, datová schránka ID: dp6mcwg, www.mebys.cz ), prostřednicvím poštovních služeb
- Aby zvážili, zda je nutné navštívít naše pracoviště osobně a okamžitě. Zaměstnanci jsou připraveni konzultovat s lidmi jednotlivé požadavky na dálku a najít jiná vhodná řešení, bez negativních dopadů
- Dále je možné vhodit do poštovní schránky dokumenty, které je třeba předat ke zpracování. Schránka je umístěna v rohu ve vstupním vestibulu Horská 5
- Provoz pokladny – opět apelujeme, zda je nutné řešit úhrady či výplaty okamžitě, zvažte bezhotovostní převody
V PŘÍPADĚ OSOBNÍ NÁVŠTĚVY JE NUTNÉ DODRŽET
VŠECHNA HYGIENICKÁ OPATŘENÍ!
ROZESTUPY NEJMÉŇĚ 2 METRY, DEZINFEKCE RUKOU, ZAKRYTÍ DÝCHACÍCH CEST
DĚKUJEME ZA POCHOPENÍZa MEBYS Trutnov s.r.o, Ing. Petr Gaisler – jednatel společnosti, Trutnov 27.10.2020
Provoz od 28.10.2020.pdf